Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Єршов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Тавлуй І. 
Поліпшування процесу ремонту технологічного обладнання переробного підприємства [Електронний ресурс] / І. Тавлуй, М. Єршов // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 2. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нікіфоров О. Л. 
Оптимізація реконструкції інженерних споруд при організаційно-технологічних обмеженнях [Електронний ресурс] / О. Л. Нікіфоров, І. О. Менейлюк, М. М. Єршов // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_25
Наведено результати оптимізації організаційно-технологічних рішень реконструкції інженерних споруд на прикладі радіобашти ім. Шухова. За результатами аналізу діаграм, що містять обмеження, рекомендовано найбільш ефективні варіанти організації й технології проведення робіт із реконструкції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.974 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Єршов М. О. 
Роль української ІТ-освіти на світовому ринку інформаційних товарів і послуг [Електронний ресурс] / М. О. Єршов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 16. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_16_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гузик Д. В. 
Експериментальні випробування лабораторного стенда для дослідження процесів сушіння [Електронний ресурс] / Д. В. Гузик, М. П. Єршов // Вентиляція, освітлення та теплогазопостачання. - 2018. - Вип. 27. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/votp_2018_27_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сейко Н. 
Зарубіжний досвід розвитку ІТ-освіти [Електронний ресурс] / Н. Сейко, М.-О. Єршов // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 4. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2021_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.653 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тревого І. 
Пропозиції щодо розширення номенклатури типів межових знаків для адміністративно-територіальних одиниць [Електронний ресурс] / І. Тревого, Є. Ільків, М. Галярник, М. Єршов, А. Дрбал // Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. - 2022. - Вип. 2. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sdgn_2022_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Єршов М.-О. 
Термінологічний аналіз основних дефініцій педагогічного феномена "ІТ-освіта" [Електронний ресурс] / М.-О. Єршов // Professional pedagogics. - 2022. - № 1. - С. 172-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2022_1_21
Актуальність дослідження зумовлена стрімкими темпами розвитку цифрових технологій і цифрового суспільства та швидким розвитком цифрової педагогіки, що потребує уточнення та конкретизації багатьох понять, які активно і не завжди доречно експлуатуються засобами масової інформації, науково-популярними та науковими джерелами. Мета роботи - здійснити термінологічний аналіз основних дефініцій педагогічного феномена "ІТ-освіта". Методи: загальнотеоретичні методи аналізу, синтезу та узагальнення - для вивчення документальних, оповідальних, публіцистичних і науково-популярних джерел, виявлення основних базових понять дослідження, уточнення їх семантики та особливостей уведення в науковий обіг. Здійснено аналіз офіційних джерел (закони, постанови, розпорядження, накази, концепції, інформаційно-аналітичні та статистичні звіти), наукових (монографії, наукові статті, матеріали конференцій, вебінарів, семінарів), довідкових (словники, довідники, енциклопедії), навчальних (підручники, навчальні посібники), виробничо-практичних (методичні та практичні посібники, освітні програми, робочі навчальні програми, навчальні плани, звіти щодо самооцінювання освітніх програм тощо), публіцистичних і науково-популярних (публікації в ЗМІ, матеріали сайтів, вебресурсів). Досліджено гіперо-гіпонімічні, родовидові відношення в лексико-семантичній системі сучасної педагогічної науки, пов'язані з використанням педагогічного феномена "ІТ-освіта"; з'ясовано, що це поняття є складовою педагогічної категорії "освіта" - складного, багатоаспектного, полісемантичного явища, розмаїто представленого в офіційній, довідковій, науковій, навчальній літературі; визначено сутність поняття "ІТ-освіта", обгрунтовано лексико-семантичну групу базових і суміжних понять ("цифрова освіта", "медіаосвіта", "цифрова культура", "цифрова компетентність", "ІТ-компетентність", "цифрова грамотність", "цифровізація", "діджиталізація", "цифрові навички", "digital-skills" тощо).
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.558 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського